E ardhmja e PR-it dhe Marketing-ut

E ardhmja e PR-it dhe Marketing-ut

Një nga temat e nxehta që ka qenë në titujt kryesorë kohët e fundit e cila po zhvillohet gjithnjë e me shumë  është roli i marrëdhënieve me publikun PR dhe marketingut .Në të kaluarën ,këto janë parë si dy subjekte  shumë  të dallueshme dhe shumë të ndryshme. Tradicionalisht PR është përcaktuar si mënyra se si

Një nga temat e nxehta që ka qenë në titujt kryesorë kohët e fundit e cila po zhvillohet gjithnjë e me shumë  është roli i marrëdhënieve me publikun PR dhe marketingut .Në të kaluarën ,këto janë parë si dy subjekte  shumë  të dallueshme dhe shumë të ndryshme. Tradicionalisht PR është përcaktuar si mënyra se si organizatat,kompanitë  dhe individët  komunikojnë me publikun dhe median .Specialistët e PR komunikojnë me audiencat e synuara në mënyrë të drejtëpërdrejtë  ose të tërthortë përmes mediave me synimin për të krijuar dhe mbajtur një imazh pozitiv  dhe një marrdhënie të fortë me audiencë. Marketingu është përcaktuar si veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve,duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin.

 

 

 

 

 

Pikëpamja aktuale është se PR po bëhet kryesor për marketingun dhe, marketingu duket gjithnjë e me shumë si PR. Nuk duhet të ketë një vijë të qartë që tërhiqet midis dy funksioneve. Ndërsa industria evoluon pikat e forta të PR dhe të marketingut do të duhet të punojnë së bashku me njera-tjetrën në mënyrë që të balancojë të dhënat komplekse së bashku me pritjet e konsumatorëve. Sipas studimeve të fundit nga qendra USC Annenberg për marrëdhëniet me publikun dhe shoqatat e reklamuese kombëtare, profesionistët e PR këmbëngulin se “rrëfimi I historive dhe dëgjimi social janë tendencat kryesore që do të ndikojnë më shumë në të ardhmen e fushës. Këto u përmendën gjithashtu si tendencat më të rëndësishme të komunikimit nga tregtarët që iu përgjigjën anketës. Raporti u bazua në të dhëna nga 875 profesionistë të marrëdhënieve me publikun (63% punojnë për një agjensi ,37% punojnë në shtëpi) si dhe të dhëna nga 101 tregtarë të brendshëm. Përvec kësaj ,një  raport I komunikimeve  globale I  vitit 2017 nga shkolla USC Annenberg  për komunikimin dhe gazetarinë  zbuloi gjithashtu  se dëgjimi social është  një prirje  kyce që ka të ngjarë të ndikojë në të ardhmen e PR.

Sipas studimit ,profesionistët e PR thonë se tregimi dixhital  është tendenca më e madhe e PR në të ardhmen (88% e citojnë atë të rëndësishëm) ndërsa dëgjimi social renditet I dyti (82%) midis profesionistëve të PR. Megjithatë ,tregtarët pretendojnë  se dëgjimi social është tendenca  më e madhe në të ardhmen (88% e citojnë atë të rëndësishëm). Dëgjimi social përkufizohet si procesi I përdorimit të mjeteve dixhitale për të gjurmuar ose monitoruar markat në internet. Profesionistët e marketingut përdorin dëgjimin social për të mbledhur të dhëna dhe njohuri për audiencën e tyre të synuar  dhe konkurrencën e tyre.

Tregimi përkufizohet si arti I përdorimit të fjalëve dhe veprimeve për të zbuluar elementët dhe imazhet e një tregimi duke inkurajuar imagjinatën e dëgjuesit. Kjo ndjenjë u bë jehonë nga Luke Mackay, drejtor i asociuar në Edelman PR. PR ka të bejë me kërkimin e historisë që do të sjellë në jetë mesazhet e një marke. Pavarësisht se si e ndanë atë, si dëgjim social ashtu edhe tregimi janë faktorë kyc për të ardhmen e PR dhe marketingut, dhe kjo prirje do të ketë pasoja të thella për të gjithë. Eshtë e qartë se kjo shkollë e re e mendimit jo vetëm që do ti shohë këto dy degë të mbivendosura, por në fakt do të bashkohen në një mënyrë që nuk është parë më parë.

Burimi: Midas-Pr.com

Përshtati: Xhuljana Camema

Student
AUTHOR
PROFILE

Artikuj të ngjashëm

Lini Komentin tuaj

Adresa juaj e emailit nuk do të publikohet. Fushat e kërkuara janë shënuar me *

Të Fundit

Më të Komentuar