Disa informacione që do t’ju ndihmojnë për të përmirësuar të folurin në publik

Disa informacione që do t’ju ndihmojnë për të përmirësuar të folurin në publik

E keni pyetur ndonjëherë veten se cfarë është konkretisht të folurit në publik? Le të cekim një përkufizim të Vilma Subras (Wilma Subra (lindur më 1943) është një shkencëtare amerikane e mjedisit. Ajo është Presidente e Subra Company, një firmë konsulente mjedisore.) Të folurit në publik është mjeti parësor që përdor për të prekur njerëzit.

E keni pyetur ndonjëherë veten se cfarë është konkretisht të folurit në publik?

Le të cekim një përkufizim të Vilma Subras (Wilma Subra (lindur më 1943) është një shkencëtare amerikane e mjedisit. Ajo është Presidente e Subra Company, një firmë konsulente mjedisore.)

Të folurit në publik është mjeti parësor që përdor për të prekur njerëzit. Kur ke një mesazh të rëndësishëm, kjo është mënyra më e mirë për t’i angazhuar njerëzit dhe për t’i përfshirë ata në aksion.

Të folurit në publik, sikundër nënkupton edhe emri , është një mënyrë e bërjes publike të ideve , e ndarjes së këtyre ideve me njerëzit e tjerë dhe në një mënyrën që ndikon te njerëzit.

Por cilat janë format që një e folur të quhet publike? Ato janë:

  • Falenderime – Fitorja e cmimit të parë në një olimpiadë/konkurs.
  • Fjalim – Fitorja e zgjedhjeve në bashki.
  • Përshëndetje – Me rastin e daljes së dikujt në pension.
  • Prezantim projekti – Në mbrojtjen e diplomës.
  • Thirrje – Me rastin e një proteste ose gjatë një proteste.
  • Angazhim – Me rastin e një roblem në shoqërinë ku jetojmë.

Disa këshilla si të menaxhoni të folurën në publik.

  • Organizoni mendimet tuaja

Shembull: I tregoni dikujt drejtimin për në shtëpinë tuaj.

  • Tregoni një histori me roble maksimal

Shembull: Nuk e jepni mesazhin përfundimtar në fillim

  • Të adaptuarit tek feedback-u i dëgjuesit

Shembull: Shiko feedback-un joverbal.

  • FP duhet të jetë më e strukturuar
    1. Zakonisht koha është e limituar
    2. Nuk lejohen pyetje për të ndërprerë fjalën,
    3. Zakonisht lihen për në fund (nëse ka kohë)
  • FP kërkon gjuhë më formale
    1. Gramatikë e rregullt, jo zhargon.
    2. Fjalimet duhet të jenë diçka e veçantë në mënyrë që ata të klasifikohen si ngjarje të rëndësishme për tu mbajtur mend.
  • FP kërkon një mënyrë të vecantë për tu përcjellë
    1. Qasje më zyrtare
    2. Jo pauza të tipit – “uh”, “ah”, “um”
    3. Mos përdorni fraza të përsëritshme – “dmth”, “pra…”, “etj etj”

Një element shumë i rëndësishëm që duhet të kemi parasysh gjatë një fjalimi është audienca e cila po na dëgjon ne. Më saktë ne duhet ta njohim atë përmes disa pyetjeve që gjithmonë duhet të lidhen me temën që ne do prezantojmë:

  • Mosha – sa është mosha mesatare e atyre që ju dëgjojnë dhe a është mosha e duhur për të dëgjuar fjalimin tonë?
  • Ka më shumë djem apo vajza?
  • Në çfarë është e interesuar audienca?
  • Sa njerëz ka përballë jush e që po ju dëgjojnë?
  • A dëshirojnë ata të marrin informacion mbi temën që ju shpjegoni?

Si mund të zgjedhim një temë? /Qëllimi i përgjithshëm i temës?

  • Të mendosh për tema:
  1. Inventari personal

Dëshirat, aftësitë, ngjarjet, përvojat, roblem.

  1. Grupëzim

Nëntë kolona me: njerëz, vende, sende, ngarje, procese, koncepte, dukuri natyrore,probleme, plane dhe politika.

  1. Kërkimi i referncave
  2. Kërkimi në internet

Qëllimi:

1.Të informosh; duhet të flasësh si lektor, si mësues.

2.Të bindësh; duhet të flasësh i marketer, si politikan.

3.Të argëtosh; duhet të flasësh si aktor humori.

4.Të mbrosh: duhet të flasësh si avokat.

Mbyllja:

  • Sinjalizo fundin e fjalimit

1.Përfundim kulmor: Konkluzion në të cilin, në mënyrë të përshkallëzuar , fjalimi arrin kulmin e fuqisë dhe intensitetit.

2.Përfundim i sfumuar: Konkluzion në të cilin shkaktohet tërheqje emocionale, nga zbutja shkallë shkallë deri në pohimin final dramatik.

  • Përforco idenë kryesore

3.Përmblidhe shkurt fjalimin

4.Përfundojë fjalimin me një citim

5.Bëj deklaratë dramatike

6.Referoju hyrjes së fjalimit

 

Lulzime Manallari.

Student
AUTHOR
PROFILE

Artikuj të ngjashëm

Lini Komentin tuaj

Adresa juaj e emailit nuk do të publikohet. Fushat e kërkuara janë shënuar me *

Të Fundit

Më të Komentuar