6 marketierët më të mirë në botë që ja vlejnë të ndiqen

6 marketierët më të mirë në botë që ja vlejnë të ndiqen

Industria e marketingut po zhvillohet aq shpejt saqë është e vështirë të qëndrosh pas të gjitha trendeve të fundit. Një marketier i mirë që do të përmirsojë punën e tij duhet të bëjë teste, të eksperimentojë me mjete të reja ,të ndajë mendimet e tij me komunitetin ,të debatojë dhe të mësojë nga të tjerët

Industria e marketingut po zhvillohet aq shpejt saqë është e vështirë të qëndrosh pas të gjitha trendeve të fundit. Një marketier i mirë që do të përmirsojë punën e tij duhet të bëjë teste, të eksperimentojë me mjete të reja ,të ndajë mendimet e tij me komunitetin ,të debatojë dhe të mësojë nga të tjerët teksa eksploron shumë fusha të marketingut.

Seth Godin

“Seth Godin mund të jetë sipërmarrësi i fundit për Epokën e Informacionit”, shkroi Mary Kuntz në Business Week. Ai është një autor dhe sipërmarrësi më i sukseshem që mendon për marketingun e ideve në epokën dixhitale. Seth është një nga emrat më të njohur në marketing sot dhe blogu i tij është një nga më të transmetuarit në web.

Gary Vaynerchuk

Gary Vaynerchuk nuk është vetëm një tregtar, por ai ndërton biznese të mëdha. Sapo mbaroi studimet , ai mori biznesin e të babait të tij dhe e rriti atë nga një biznes prej 3 milion dollarësh në 60 milion dollarë në vetëm pesë vjet. Tani, ai drejton VaynerMedia, një nga agjencitë dixhitale më të mira në botë. Ai drejton dy shfaqje, një me pyetje dhe përgjigje të quajtur #AskGaryVee, ku ai u përgjigjet temave interesante rreth mediave sociale, startup-eve dhe sipërmarrjes. Shfaqja e tij e dytë është #DailyVee, një vlog që ndjek jetën e Gary si biznesmen dhe CEO i VaynerMedia.

 

Neil Patel

Neil Patel është një autor, sipërmarrës dhe tregtar. Ai filloi uebsajtin e tij të parë në moshën 16-vjeçare dhe firmën e tij të marketingut disa vite më vonë. Tani ai ndihmon kompanitë si Amazon, NBC, HP dhe Viacom të rrisin të ardhurat e tyre. Atij i pëlqen të ndihmojë bizneset e vogla dhe të mesme të rriten duke përdorur teknika inovative të marketingut. Neil është gjithashtu bashkëthemelues i KISSmetrics dhe Crazy Egg. Ai prodhon përmbajtje autoritative dhe afatgjatë rreth Google Analytics, SEO, Facebook Ads, etj. pothuajse çdo ditë.

 

Larry Kim

Larry Kim themeloi WordStream në 2007 duke ofruar shërbime konsulence në internet ndërsa menaxhon një ekip inxhinierësh dhe tregtarësh për të zhvilluar dhe shitur softuer për automatizimin e marketingut të motorëve të kërkimit. Në vitin 2008, ai siguroi një investim prej 4 milion dollarësh të Serisë A nga Sigma Partners dhe më vonë një investim prej 6 milion dollarësh të Serisë B të udhëhequr nga Egan Managed Partners. Ai është gjithashtu një kolumnist kryesor në Inc. Magazine, Search Engine Land dhe Social Media Examiner.

Jon Loomer

Ai filloi Jon Loomer Digital në vjeshtën e vitit 2011 me qëllimin për të ndihmuar bizneset e tjera të maksimizojnë mediat sociale që bëjnë një “ndryshim”. Brenda pak më shumë se një viti, ai ka ndërtuar një biznes fitimprurës, të vetë-markuar rreth një faqe interneti që ka gjeneruar katër milionë shikime të faqeve. Disa vite më parë, JonLoomer.com u njoh si një nga Top 10 Blogjet e Mediave Sociale të Ekzaminuesit të Social Media për vitin 2013. Është thjesht burimi më i plotë në internet i mësimeve të avancuara të marketingut në Facebook, i përditësuar pothuajse çdo ditë.

Brian Dean

Brian Dean di gjithçka rreth Optimizimit të Motorit të Kërkimit, ai është një sipërmarrës i njohur ndërkombëtarisht dhe ekspert SEO i specializuar në ofrimin e strategjive të tregtarëve që ata mund të përdorin për të marrë më shumë trafik të motorëve të kërkimit. Ai publikon vetëm përmbajtje dhe mjete  vepruese që mund t’ju ndihmojnë me strategjinë tuaj të optimizimit të motorit të kërkimit.

Burimi: INFLUENCIVE

Përshtati: Jetmira Memlikaj

Student
AUTHOR
PROFILE

Artikuj të ngjashëm

Lini Komentin tuaj

Adresa juaj e emailit nuk do të publikohet. Fushat e kërkuara janë shënuar me *

Të Fundit

Më të Komentuar